جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همه تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین که برای سوددهی بیشتر نیاز است

تکنیک های افزایش فروش تخم بلدرچین

در چند سال اخیر، پرورش بلدرچین به دلیل محصولات مفید آن، به شغلی سودمند تبدیل شده است. فرد سرمایه‌گذار تنها با خرید چند بلدرچین و پرورش آن می‌تواند از فروش گوشت و تخم پرنده بهره ببرد؛ البته ذکر این نکته لازم است که استفاده از تکنیک‌ های فروش تخم بلدرچین، در افزایش سودآوری بسیار مؤثر خواهد بود.

در صورتی که فروش گوشت یا تخم بلدرچین، در زمان مناسب خود صورت نگیرد، محصول از دست رفته و موجب ضرر و زیان فرد سرمایه‌گذار خواهد شد. بنابراین استفاده از ابزار‌ها و روش‌های بازاریابی برای فروش بیشتر تخم و گوشت بلدرچین، لازم و ضروری است.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که داشتن اطلاعات درباره پرورش بلدرچین، برای رسیدن به سود کافی است؛ در حالی که فروش محصولات، مهم‌ترین مرحله در رسیدن به سود است و در صورت نداشتن مهارت در آن، رسیدن به مرحله سوددهی بسیار سخت و یا ناممکن خواهد شد. در ادامه توضیحاتی درباره تکنیک‌ های فروش تخم بلدرچین داده شده که پیشنهاد می‌شود حتما قبل از سرمایه‌گذاری در این راه مطالعه کنید.

تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین

بیشتر بخوانید: فروش قفس بلدرچین در همدان

آیا پرورش بلدرچین شغلی سودمند است؟

پرورش بلدرچین نسبت به سایر پرندگان در بسیاری از موارد برتری داشته و به همین دلیل سود‌دهی بیشتری نیز دارد. برخی از این موارد به شرح زیر است :

  • بلدرچین زودتر از باقی پرنده‌ها بالغ شده و وارد مرحله تخم‌گذاری می‌شود.
  • به دلیل حجم کوچکی که این پرنده دارد، نگهداری از آن راحت‌تر بوده و می‌توان تعداد بیشتری بلدرچین را پرورش داد.
  • بلدرچین نسبت به سایر پرنده‌ها، کمتر به بیماری دچار شده و در نتیجه امکان از دست رفتن آن کمتر است.
  • تخم بلدرچین نسبت به تخم سایر پرنده‌ها به خصوص مرغ، مقوی‌تر بوده و مقادیر بیشتری از ویتامین را درون خود دارد.
  • گوشت آن نیز بسیار مفید بوده و برای تقویت سلامتی و انرژی از دست رفته بدن بسیار مفید است. گوشت ارزشمند بلدرچین برای درمان بیماری‌هایی مانند فشارخون، مشکلات روحی، آسم و … نیز بسیار مفید است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بلدرچین پرنده ای بسیار مفید و باارزش محسوب شده و پرورش آن شغلی بسیار سودمند است.

تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین
تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین

بیشتر بخوانید: فروش قفس بلدرچین در تهران

تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین

امروزه در تمام مشاغلی که محصولی برای فروش دارند، استفاده از تکنیک‌های بازاریابی امری واجب و مهم است. این تکنیک‌ها سبب افزایش فروش و سبقت گیری از سایر رقبای موجود در بازار است. تکنیک‌ های فروش تخم بلدرچین، باعث جذب مشتری بیشتر و درنتیجه سود بیشتر برای این محصول پرطرفدار خواهد شد. این تکنیک‌ها عبارتند از :

ساخت یک برند از نام مورد علاقه شما

یک نام زیبا و با معنا برای تولیدی خود انتخاب کنید و سعی کنید تا حد امکان این نام با تخم بلدرچین مرتبط باشد. سپس بر روی آن نام تمرکز کرده و با خلاقیت خود آن را برند سازی کنید. نام برند شما در خریدار حس اطمینان و اعتماد ایجاد کرده و به این ترتیب فروش شما بیشتر خواهد شد. اگر مشتری از محصول شما راضی باشد، معرفی شما به دیگران با نام برندتان برای او بسیار راحت‌تر خواهد بود.

دریافت مجوز از وزارت بهداشت

دریافت مجوز‌های مربوط به تخم بلدرچین و درج شماره ثبت بر روی بسته بندی محصول، اعتبار شما را نزد مشتری بیشتر خواهد کرد. دیدن یک محصول که روی آن شماره ثبت و پروانه سلامت وجود داشته و همچنین تاریخ تولید و انقضا دارد، ناخودآگاه حس بهتری در خریدار ایجاد کرده و او را برای خرید محصول ترغیب می‌کند.

خیلی از رقبای شما اطلاعاتی در این مورد نداشته و گمان می‌کنند گرفتن این مجوز‌ها کاری بیهوده است. شما با انجام این کار از آن‌ها سبقت گرفته و نام خود را در بازار معتبرتر می‌کنید. در نتیجه فروش شما بیشتر خواهد ‌شد.

پیاده سازی ایده‌های جدید در مورد محصول

برای پیاده سازی باید نکات زیر را اجرا کنید.

خلاقیت به خرج دهید!

به فروشگاه‌ها رفته و محصولات رقبای خود را ارزیابی کنید. سپس نواقص کار آن‌ها را به مزایای کار خود تبدیل کنید. بسته بندی‌های متفاوت تولید کنید و از یک گرافیست بخواهید تا طرحی زیبا برای روی بسته بندی شما فراهم کند. با این کار نشان میدهید که برای مشتری ارزش قائل بوده و باکیفیت‌ترین محصول را به بهترین شکل ممکن به دستش می‌رسانید. همچنین شما می‌توانید در داخل بسته بندی، کاغذی قرار داده و توضیحاتی در مورد تخم بلدرچین و سالن پرورش خود بدهید. در آخر با دلایل محکم، مشتری را قانع کنید که محصول شما نسبت به سایر تولیدی‌ها از کیفیت و سلامت بیشتری برخوردار است.

تبلیغات

تبلیغات درست شاه کلید موفقیت شما در فروش است. شما می‌توانید بسته به مقدار بودجه خود تبلیغات جالب و مهیجی را تهیه کنید تا مشتری را به خرید از برند شما تشویق کند. مثلا می‌توانید جوایزی را فراهم کرده و تعدادی شماره بر روی بسته‌بندی محصول خود درج کنید و از مشتری بخواهید تا برای شرکت در مسابقه یا قرعه‌کشی، شماره روی بسته بندی را برایتان ارسال کند و در نهایت هدیه‌های مالی یا تعدادی از محصولات خود را به صورت رایگان به آن مشتری بدهید.

استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی

با توجه به استفاده بسیار زیاد مردم از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، این موارد از مهم‌ترین بستر‌های تبلیغات شما هستند. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی، صفحه ای با نام برندتان ایجاد کرده و از تخم بلدرچین عکس‌های با کیفیت بگذارید. همچنین می‌توانید از مراحل پرورش بلدرچین گزارش تهیه کرده و به اشتراک بگذارید تا در مشتری حس اعتماد ایجاد شود.

مشتری مداری

تلاش برای کسب رضایت مشتری، یکی از مهم‌ترین تکنیک‌ های فروش تخم بلدرچین است. هر مشتری که از محصول شما راضی باشد، نام برندتان را به اطرافیان خود معرفی می‌کند. پس تلاش کنید تا همه خریداران از کار شما رضایت داشته و هر مشتری، تبدیل به منبعی برای تبلیغ شما شود . در صورتی که مشتری از شما انتقادی داشت‌، با او محترمانه برخورد کرده و اطمینان دهید که از نظرش برای ارتقاء کارتان استفاده خواهید کرد.

 

تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین
تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین

بیشتر بخوانید: فروش قفس بلدرچین در بوشهر

سخن پایانی تکنیک‌های فروش تخم بلدرچین

ما در این مقاله سایت قفس بلدرچین سعی کردیم تا تکنیک‌ های فروش تخم بلدرچین را به شما آموزش داده و ایده‌هایی در رابطه با فروش بیشتر این محصول به شما بدهیم. برای افزایش سود خود از فروش تخم بلدرچین، شما می بایست از ابزارهای بازاریابی استفاده کرده و با ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتری، فروش خود را بیشتر کنید.

در این راه استفاده از یک نام معتبر، تبلیغات، انجام ایده‌های جدید و تلاش برای معرفی بهتر خود، فروش تخم‌های بلدرچین شما را بیشتر خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *